Ruilen & retouren

Na het retouneren wordt het aankoopbedrag van uw bestelling (inclusief verzendkosten) zo snel mogelijk teruggestort, meestal 5 dagen maar uiterlijk binnen 14 dagen nadat u hebt aangegeven van de aankoop af te zien. We houden u natuurlijk op de hoogte per e-mail.

Met terugbetaling wachten we tot we de goederen in bezit hebben of dat u heeft aangetoond u de goederen hebt teruggestuurd.

We storten we het geld terug op dezelfde manier en rekening als online is betaald.

De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening, behalve als het product door ons beschadigd of verkeerd geleverd is. Het terugbrengen in de winkel is gratis.

Terugbrengen naar de winkel is mogelijk tot 30 dagen na ontvangst. Neem altijd een ingevuld retourformulier en de orderbevestiging die je per e-mail hebt ontvangen mee. Zonder deze twee formulieren kunnen wij het product helaas niet retour nemen.

We storten we het geld terug op dezelfde manier en rekening als online is betaald.

U kunt binnen 14 dagen na ontvangst aan ons laten weten dat u van de aankoop af wenst te zien. Na aanmelding heeft u vervolgens nog eens 14 dagen om de producten daadwerkelijk te retourneren. U kunt zonder voorafgaande mededeling de producten binnen 14 dagen na ontvangst terugsturen, als u daarbij maar een mededeling voegt waaruit uw wens tot herroeping blijkt.

In de winkel kunt u een product zelfs 30 dagen na ontvangst terugbrengen zonder opgave van reden.

Het kan natuurlijk voorkomen dat u niet helemaal tevreden bent of het verkeerde product hebt besteld.

Wij vragen u om altijd een e-mail te sturen naar info@firmavanaalst.nl met vermelding van uw ordernummer en een retourformulier toe te voegen. U kunt ook gebruikmaken van het Europees modelformulier voor herroeping, maar je bent hiertoe niet verplicht.

U kunt uw bestelling terug sturen naar onderstaand adres:

Firma van Aalst
Rembrandtlaan 3
7242 DA Lochem (NL)

U bent zelf verantwoordelijk voor het terugsturen van het artikel. Ook de kosten voor het retour sturen zijn voor uw rekening, tenzij wij het verkeerde product of een beschadigd product hebben opgestuurd.

Daarnaast is het ook mogelijk om een artikel gratis te retourneren in de winkel.

Heeft u nog vragen? Neem gerust contact met ons op; wij helpen u graag.

De retourprocedure voor een verkeerd geleverd of beschadigd product is hetzelfde als de procedure voor het terugsturen van producten. De procedure is hierboven beschreven. Geef in dit geval op het retourformulier aan dat u een verkeerd of beschadigd product hebt ontvangen. Geef op het retourformulier ook aan wat u van ons verwacht; wilt u een nieuw product ontvangen of wilt u dat wij het aankoopbedrag terug storten?

U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.